ונעבור לפרסומות: רון שובל וחברו הטוב טום קשתי משחררים היום (30.10) קליפ חדש ועמוס בפרסומות לדואט הקצבי "בואי נעשה חיים".
אחרי שהפתיעו כשתרגמו את החברות שלהם שהחלה בתוכנית "גולללסטאר" לשיתוף פעולה מוזיקלי, משחררים המסלסל הוותיק רון שובל והכוכב הצעיר טום קשתי קליפ חדש ללהיט.
עד כאן הכל טוב ויפה, אבל מה, כשצופים בקליפ שבוים בידי נהוראי חובב ביטון, אי אפשר להתעלם מכמות הפרסומות הרבה שעל המסך, עד כדי כך שבראש עולה המחשבה האם מדובר בשיר ים תיכוני של הזמרים החתומים עליו או בפרסומת מכורה מראש?
עניין שילוב המותגים בקליפים אינו חדש והפך למקובל בתעשיית המוזיקה בשל העלות הגבוהה של הפקת קליפ, ובדרך כלל במקרים שכאלה המותגים משולבים בצורה אלגנטית בתוך עלילת הקליפ (תוכן שיווקי), אולם בקליפ של "בואי נעשה חיים" הגדילו לעשות ובנוסף לשילוב המותגים (אין צורך לכתוב כאן את שמם, אתם תזהו אותם בקלות…) גם הוסיפו לוגואים ענקיים המתנוססים על המסך מצד לצד, על מנת שאף אחד מהצופים לא יפספס בטעות שמדובר כאן בפרסומת.
אז המסר עבר, הכסף נכנס לחשבונות הבנק, וכולם מרוצים על פניו, או שלא…?!?? צפו בקליפ וספרו לנו בתגובות מה דעתכם!
קליפ של 2 שקל מה זה???
תכלס ממש לא מתאים. במיוחד לא לרון שובל…..
קלפי מושקע ברמות עללללל
במיוחד הרקע מסביב של הביגוד של רשת מאניה
מה זה הקליפ המסריח הזה ??<<!
מענייין מי מימן להם את זה פרסומות לוודקה דלק מאניה
פשוט תת רמה !
חברים תקראו את התוכן לפני שאתם רושמים שטויות רשום בפירוש שעלות הקליפים יקרה ובגלל זה משתמשים במותגים